Завантаження
фірмові салони в Україні
Київ

вул. Сім'ї Прахових (раніше Гайдара), 27

    На всю побутову техніку Gorenje Гарантія - 24 місяці

    З ПИТАНЬ СЕРВІСУ ПО ГАРАНТІЇ ЗВЕРТАЙТЕСЬ НА ІНФО ЛІНІЮ 0 800 300 024

    Сервісні центри м. Київ
    1. АМАТІ-СЕРВІС
    вул. Бориспільська 9, корп.57,
    02099 Київ, Ukraine
    Тел.: (044) 369-50-01


    2. Крокус
    Вул. Окіпної Раїси 16,
    02000 Київ, Ukraine
    Тел.: (073) 02-02-911


    3. Євросервіс
    вул. Завального 10 Г оф 207,
    02132 Київ, Ukraine
    Тел.: (044) 331-57-72


    4. Побуттехсервіс
    вул. П. Сагайдачного 12,
    04070 Київ, Ukraine
    Тел.: (044) 467-54-73


    5. Електросервіс
    вул. Глибочицька 53,
    04052 Київ, Ukraine
    Тел.: (044) 251-17-03


    6. ІП «І-АР-СІ»
    вул. Марка Вовчка 18А,
    4073 Київ, Ukraine
    Тел.: (095) 153-67-15


    7. Крокус
    вул. О. Теліги 25,
    04060 Київ, Ukraine
    Тел.: (044) 453-96-33


    8. Наш сервіс
    вул. Щусєва 44,
    04060 Київ, Ukraine
    Тел.: (044) 467-08-59


    9. Дойчелектросервіс
    бул. Вацлава Гавела 55,
    03065 Київ, Ukraine
    Тел.: (044) 248‒71‒53


    Сервісне обслуговування

    1) НАЙВАЖЛИВІША ПОРАДА: ПЕРШ НІЖ ПОЧАТИ КОРИСТУВАТИСЯ ТЕХНІКОЮ, УВАЖНО ЧИТАЙТЕ ІНСТРУКЦІЮ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

    2) У ЖОДНОМУ РАЗІ НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ВІДРЕМОНТУВАТИ АПАРАТ, ЩО ВИЙШОВ З ЛАДУ. НАЙКРАЩЕ ЗВЕРНІТЬСЯ ДО ФАХІВЦІВ АВТОРИЗОВАНОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ.

    3) СТЕЖТЕ ЗА ПРАВИЛЬНИМ ЗАПОВНЕННЯМ ГАРАНТІЙНОГО ТАЛОНА! У ГАРАНТІЙНОМУ ТАЛОНІ МІСТИТЬСЯ ВСЯ НЕОБХІДНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ТА УМОВИ. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, ХТО НАДАЄ ГАРАНТІЮ — ФІРМА-ПРОДАВЕЦЬ ЧИ ВИРОБНИК. У ПЕРШОМУ ВИПАДКУ ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ ЗАЙМАЄТЬСЯ ФІРМА, ЯКА ПРОДАЛА ВАМ АПАРАТ, У ДРУГОМУ АВТОРИЗОВАНІ СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ ВИРОБНИКА. ЇХНІ АДРЕСИ ВКАЗУЮТЬСЯ В ТАЛОНІ.

    4) ПІД ЧАС ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ПІДКЛЮЧЕННЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ, ОСОБЛИВО ПРАЛЬНИХ МАШИН ТА ПЛИТ, КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ КВАЛІФІКОВАНИХ ФАХІВЦІВ.

    ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ДЛЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ GORENJE.

    Гарантійний лист на побутовий прилад «Горіння» надає користувачеві право згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Гарантійний термін експлуатації складає 24 місяці за умови використання приладу за призначенням та дотриманням вимог, зазначених у експлуатаційних документах.


    Гарантійне обслуговування здійснюється за умови надання гарантійного листа з коректно та чітко заповненими даними:

    - назва та адреса торгової організації; - дата продажу;

    - підпис продавця та печатка;

    - дані про підключення (установку);

    -дата продажу та підключення на відривних талонах.


    Гарантійне обслуговування здійснюється за дотриманням зазначених правил виключно авторизованими сервісними центрами (АСЦ) безкоштовно. Список авторизованих сервісних центрів додається. Термін служби техніки "Горіння" -10 років.


    Гарантійне обслуговування не здійснюється у таких випадках:

    - недотримання правил експлуатації, зберігання, транспортування;

    - недотримання правил встановлення (підключення), якщо про це зазначено в Інструкції;

    - ремонту, втручання у конструкцію приладу особами та організаціями, які не є АСЦ;

    - механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою;

    - підключення до мереж електро-, водо-, газопостачання з невідповідними стандартами параметрами;

    - ушкодження внаслідок дії важких кліматичних умов під час експлуатації, зберігання, транспортування, а також ушкоджень домашніми тваринами, комахами;

    - блокування рухомих частин внаслідок попадання у внутрішній робочий простір сторонніх предметів чи білизни.


    Гарантійне обслуговування не поширюється на роботи, зазначені в Інструкції, догляду, заміні витратних матеріалів, а також на витратні матеріали. Встановлення (підключення). Для встановлення та підключення придбаної побутової техніки «горіння» Ви можете скористатися послугами спеціалістів АСЦ. Дані щодо встановлення (підключення) мають бути занесені до гарантійного талону. Гарантійний термін у цьому випадку вираховується з дати підключення. Ви можете залучити для встановлення та підключення техніки «горіння» будь-яких інших кваліфікованих фахівців або зробити це самостійно. Проте виробник не несе відповідальності за недоліки виробу та заподіяні збитки, що виникли внаслідок неправильної установки та підключення. Для безпечного використання всі прилади горіння повинні бути обов'язково заземлені. Незаземлені прилади потенційно небезпечні для використання. Виробник не несе відповідальності за пошкодження для здоров'я та власності, отримані внаслідок недотримання норм встановлення (підключення).

    ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ДЛЯ ВОДОНАГРІВАЧІВ

    Гарантійні зобов'язання Гарантійний лист на прилад «горіння» надає користувачеві право згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», ст.709 ЦКУ, ст.269 ЦКУ на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Гарантійний термін експлуатації складає за умови використання приладу за призначенням та дотриманням вимог, зазначених у експлуатаційних документах:

    - 10 років на внутрішній корпус бака водонагрівачів моделей: GBFU...E, GBFU....EDD, GBF...E, OGB...SEDD, GBK...LN, GBK...RN, KGV.. ... GV ..., TC ... - 1 / ..., TC ... - 2 / ..., GBFU SIMV9, GBFU ... SIMBV9, OGB ... SLSIMV9, OGB ... SLSIMBV9, GBF ... V, GBF ... T / V9, GBF ... (UA), GBF ... EV9, OTG..SMTV9, TGR ... SMTV9, OGB ... SMV9, SLTC .. ., ZV ....- 7 років на внутрішній корпус бака водонагрівачів моделей: TGR ..., TGR ... SN, TGR ... E, TGR ... SV9, OTG ... SLSIMV9, OTG ... SLSIMBV9

    - 5 років на внутрішній корпус бака водонагрівачів моделей: GT ... , TGR ... V9, TG ... V, SG ... V9, WS-U ... V9, EWH ... V9

    - 2 роки на всі інші деталі водонагрівачів


    Увага! Гарантія на внутрішній бак водонагрівачів поширюється лише під час проведення профілактичних робіт спеціалістами авторизованих сервісних центрів кожні 24 місяці з дати продажу чи підключення. Профілактичні роботи проводяться за рахунок споживача та складаються з:

    1. Зняття накипу з нагрівального елемента. У моделях із захищеним нагрівальним елементом – із зовнішнього боку захисної колби.

    2. Зняття накипу із бака.

    3. Заміна магнієвого анода.


    Гарантійне обслуговування здійснюється за умови надання гарантійного листа з коректно та чітко заповненими даними:

    - назву та адресу торгової організації;

    - дата продажу;

    - підпис продавця та друк;

    - Дані про підключення (установку), якщо установку проводив АСЦ;

    - дата продажу та підключення на відривних талонах. Гарантія не поширюється: на заміну лампочок та пластмасових частин приладу.


    Гарантійний ремонт здійснюється за дотримання зазначених правил виключно авторизованими сервісними центрами (АСЦ) безкоштовно. Список авторизованих сервісних центрів додається. Гарантійне обслуговування не здійснюється у таких випадках:

    - недотримання правил експлуатації, зберігання, транспортування;

    - недотримання правил встановлення (підключення), зазначених в інструкції з експлуатації;

    - ремонту, втручання у конструкцію приладу особами та організаціями, які не є АСЦ;

    - механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою;

    - підключення до мереж електро-, водопостачання з невідповідними стандартами параметрами;

    - пошкодження внаслідок дії складних кліматичних умов під час експлуатації, зберігання, транспортування.


    Просимо вас звернути увагу на наші способи оплати та доставки, а також послуги.

    Гарантійне обслуговування не поширюється на роботи, зазначені в Інструкції, догляду, заміні витратних матеріалів, а також на витратні матеріали. Встановлення (підключення). За домовленістю з АСЦ Ви можете скористатися послугами їхніх спеціалістів, які виконають усі необхідні роботи. При залученні фахівців АСЦ дані щодо встановлення (підключення) повинні бути занесені в гарантійний талон. Гарантійний термін у цьому випадку вираховується з дати підключення. Ви можете залучити для встановлення та підключення техніки «горіння» будь-яких інших кваліфікованих фахівців або зробити це самостійно. Проте виробник не несе відповідальності за недоліки виробу та заподіяні збитки, що виникли внаслідок неправильної установки та підключення.


    Увага! Для безпечного використання всі прилади "Горіння" повинні бути обов'язково заземлені. Незаземлені прилади потенційно небезпечні для використання. Виробник не несе відповідальності за матеріальні збитки або шкоду здоров'ю, отримані внаслідок недотримання норм встановлення (підключення). З метою підвищення якості сервісного обслуговування Ви можете звертатися за телефоном до інформаційної лінії. Представництва компанії Gorenje в Україні: 0-800-300-024 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України).